ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف .

ظروف یکبار مصرف

راهنمای خریدار: مخزن ذخیره آب

اگر ارزش راه اندازی برای جمع آوری آب باران را دارد ، ارزش ذخیره آب خود را با خیال راحت دارد انواع مخزن ذخیره آب از جمله: مخزن زیر پله , مخزن سپتیک, مخزن گالوانیزه و غیره وجو دارد که میتوان از آنها برای ذخیره سازی آب باران برای نوشیدن استفاده کنید و چه فقط نیازهای اساسی مانند توالت استفاده کنید ، باید آن را تمیز و آماده استفاده کنید در صورت نیاز. در زیر چند نکته آورده شده است تا به شما کمک کند مطمئن شوید بهترین راه حل مخزن ذخیره آب را برای سیستم جمع آوری باران دریافت می کنید.

6 مورد لازم برای مخزن ذخیره آب:
در اینجا بهترین ویژگی های موجود در مجموعه باران و مخزن ذخیره آب وجود دارد . اگر این ویژگی ها به بخشی از سیستم جمع آوری باران تبدیل شوند ، همه چیز را برای ذخیره آب تمیز و نگهداری آن به همین صورت آماده خواهید کرد.

LIGHT-BLOCK ™ فناوری: جلبک ها برای رشد به نور احتیاج دارند. این ماده مقاوم در برابر جلبک ، نور خورشید را خالص و آب را خالص نگه می دارد.

STRONG-X ™ طراحی سقف: ساختار سقف از نوع تقویت شده با تکیه گاه هایی مانند خرپا قالب ریزی شده باعث از بین رفتن فروریختن در گرمای روز می شود.


.
RIBBED-WALL ructure ساختار: دنده ها مانند کمربندهایی در اطراف مخزن عمل می کنند و شکل آن را حفظ می کنند. این برآمدگی را کاهش می دهد.

ساخت تک قطعه Rotomolded: هنگامی که با سرعت یکنواخت پخته و خنک می شود ، مواد اولیه به هم متصل می شوند تا این مخزن تقریباً غیر قابل تخریب شود. قالب چرخشی در یک قالب واحد به معنای بدون درز ، ضد آب بودن و ضد نشت بودن مخزن است.

مطالب پیشنهادی :

اولویت اول شما در آمادگی اضطراری چیست؟ (نکته: این آب است)
10 مرحله اساسی تمیز کردن مخزن آب


گارانتی 10 ساله:  اطمینان حاصل کنید که مخزن شما 10 سال گارانتی دارد. این اساسی است ، اما مهم است. شما می خواهید هنگام ذخیره آب ، پوششی بپوشانید که برای جمع آوری آن تلاش کرده اید.
.
گواهی مناسب:  اطمینان حاصل کنید که مخزن آب شما دارای گواهینامه های مناسب NSF و ASTM است. در غیر این صورت ، آب شما می تواند آلوده و غیر قابل استفاده شود. 

COLND COLOR ™ مواد لازم:  اطمینان حاصل کنید که رنگ مخزن شما با پلی اتیلن با چگالی بالا با استفاده از یک فرآیند اکستروژن فشار بالا مخلوط شده باشد. این توزیع رنگ بهینه را فراهم می کند تا حتی رنگ های روشن تر بتوانند نفوذ نور را متوقف کنند. این فرآیند میزان رنگدانه های رنگی را که باعث استحکام پلی می شود کاهش می دهد.

UV-PROTECT ™ External:  این ماده مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش مانع از شکستن دیواره های کناری مخزن در برابر اشعه خورشید می شود.

FLAT-SPOT ™ Dormer:  اطمینان حاصل کنید که  مخزن شما با لکه های سنگین برای لوله کشی اتصالات اضافی مخزن ساخته شده است.

رزین DRINK-SAFE:  اطمینان حاصل کنید که رزین مورد استفاده برای ساخت مخزن شما از FDA تأیید شده باشد ، بنابراین آب آن برای نوشیدن سالم باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۸:۰۴ توسط:محمد موضوع: مخزن آب نظرات (0)