ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف .

ظروف یکبار مصرف

مناسب ترین روش را برای ساخت مخزن خود انتخاب کنید

روش ساخت مخزن نقش مهمی در تولید و زندگی روزمره دارد
مخازن ذخیره سازی نقش بی بدیلی در زندگی ملی دارند، نه تنها پتروشیمی، دفاع ملی، حمل و نقل، بلکه در زندگی روزمره ما، بدون مخازن مختلف نمی توانیم کاری انجام دهیم، به خصوص پتروشیمی ها اگر مخازن ذخیره نداشته باشند، قادر به تولید منظم نخواهند بود. . مخازن فولادی که بیشترین مساحت و بیشترین نسبت سرمایه گذاری در پروژه های ساخت انبار نفت را به خود اختصاص داده اند، پرمصرف ترین ظروف قابل استفاده برای ذخیره سازی و حمل و نقل نفت هستند.


بنابراین، فناوری و عملکرد اقتصادی ساخت مخزن به طور مستقیم بر هزینه کل، هزینه عملیاتی و هزینه سرمایه پروژه تأثیر می گذارد. به طور کلی، دو روش متداول برای ساخت مخزن عمودی بالای زمین وجود دارد، روش سنتی (از پایین به بالا) و روش جک (از بالا به پایین) . بنابراین یک سوال وجود دارد: چگونه از بین دو روش کاملاً متفاوت یک مناسب تر را انتخاب کنید، کدام یک برای ساخت مخزن شما بهتر است؟ این دو روش در مقاله زیر به اختصار توضیح داده خواهد شد.

روش سنتی ساخت مخزن
روش سنتی یک روش ساخت مخزن است که بر اساس کف مخزن به عنوان صفحه مرجع است، هر ورق دیواره مخزن را از حلقه زیرین مخزن مونتاژ کنید، سپس ورق را یکی یکی از پایین به بالا تا کل آن مونتاژ کنید. مخزن ساخته شده

روش سنتی ساخت مخزن
کف مخزن را نصب کنید——اولین حلقه (پایین ترین) دیوار مخزن را نصب کنید، حلقه دوم دیواره مخزن……دیوار مخزن——حلقه تقویت کننده را نصب کنید——سقف شناور را نصب کنید——لوازم جانبی را نصب کنید.






مزایای روش سنتی ساخت مخزن
می تواند از تجهیزات بالابر بزرگ استفاده کامل کند، عمق پیش ساخته را افزایش دهد، تسلط بر آن آسان باشد.
برای گسترش فناوری جوش خودکار برای ساخت مخزن مناسب است.
معایب روش سنتی ساخت مخزن
برای یک سایت ساخت مخزن بزرگتر و داربست ها مورد نیاز است.
ساخت و ساز به دلیل سختی فنی، کارهای زیاد در ارتفاعات و ناامنی احتمالی دشوار است.
روش جک برای ساخت مخزن
روش جک کردن یک روش ساخت مخزن است که بر اساس کف مخزن به عنوان صفحه مرجع است، ابتدا ورق حلقه بالایی را مونتاژ کنید، سپس دیواره مونتاژ شده را بلند کنید تا از موقعیت ساخت و ساز سمت چپ برای مونتاژ دیواره پایینی، پس از دیوار پایینی استفاده کنید. مونتاژ شده است، دوباره مخزن را بلند کنید تا تمام دیواره مخزن مونتاژ شود.

روش های مختلفی برای ساخت مخزن وجود دارد، اما رایج ترین روش ساخت مخزن امروزه در دنیا استفاده از سیستم جک هیدرولیک است که در اینجا در مورد این روش صحبت خواهیم کرد.

روش ساخت مخزن به روش جکینگ با استفاده از سیستم هیدرولیک
پایین مخزن را نصب کنید——سیستم جک هیدرولیک را نصب کنید——سقف مخزن را نصب کنید——حلقه اول (بالای) دیواره مخزن را جمع کنید——حلقه اول دیواره مخزن را بلند کنید——حلقه دوم دیواره مخزن را جمع کنید— —حلقه دوم دیواره مخزن را بلند کنید…——لوازم جانبی را نصب کنید.






مزایای روش جک برای ساخت مخزن
دوره ساخت مخزن کوتاه، با راندمان بالا است و کیفیت مخزن قابل کنترل است.
به جای کار در ارتفاع بالا، کل مراحل نصب دیواره مخزن با استفاده از روش جک بر روی زمین بدون داربست می باشد.
دامنه فعالیت های ساخت تانک بزرگتر است و امنیت ساخت تانک را می توان بیشتر تضمین کرد.
تمام تجهیزات بالابر مورد نیاز و ابزار ساختمانی نسبتاً ساده تر هستند.
معایب روش جک برای ساخت مخزن
از آنجایی که برای بلند کردن مخزن به قدرت زیادی نیاز دارد، به خصوص هر چه مخزن بالاتر مونتاژ شود، به قدرت بالابری بیشتری نیاز خواهد بود، بنابراین روش جک کردن فقط برای ساخت مخزن در مقیاس کوچک مناسب است.

چگونه روش ساخت تانک خود را انتخاب کنیم؟
یادگیری روش سنتی آسان است، بدون محدودیت ظرفیت بالابری، و تکنیک جوشکاری خودکار بالغ است، اما برخی از عوامل ناامن بالقوه نیز به دلیل کار در ارتفاع بالا وجود دارد. روش جک کردن روش راحت تری است که نیازی به کار در ارتفاع بالا نیست، اما تا حدودی به راحتی نمی توان به ظرفیت بالابری مخزن ذخیره سازی بزرگ دست یافت.


برچسب: مخزن آب، مخزن آب شرب، ساخت مخزن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۲۵ توسط:محمد موضوع: مخزن آب نظرات (0)