ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف .

ظروف یکبار مصرف

تحقیق در مورد مدیریت پسماند پلاستیک

 مدیریت ضایعات پلاستیکی یک موضوع پیچیده است و دامنه چالش ها بسیار دلهره آور است. در صورت عدم اقدام فوری ، 150 میلیون تن پلاستیک در اقیانوس امروز می تواند در کمتر از یک دهه به 250 میلیون تن برسد.

با این وجود ، پیشرفت های شگرفی در حال انجام است. اجرای عملی مدیریت پسماند موثر ، نشت ضایعات پلاستیک را کاهش می دهد ، تولید ناخالص داخلی را افزایش می دهد ، افراد را سالم تر می کند ، شغل ایجاد می کند و انتشار سموم و کربن را کاهش می دهد.

این پنج گزارش مروری عمیق بر چالش های جهانی و راه حل های جسورانه ارائه می دهد.  

شماره 5:  رویکردهای غیر رسمی نسبت به اقتصاد دایره ای - یادگیری از بخش بازیافت پلاستیک در هند

اقتصاد بازیافت غیررسمی جزء اساسی مدیریت پسماند پلاستیک است. این گزارش نشان می دهد که چگونه بازیگران غیر رسمی در کشورهای در حال توسعه با موفقیت در جمع آوری ، تجارت و بازیافت زباله های پلاستیکی مشارکت کرده اند. این بخش غیر رسمی متشکل از مشاغل کوچک و افراد خود اشتغالی است که به رسمیت شناخته شده اند یا هیچ سرمایه گذاری ندارند. 

این گزارش تلاش می کند تا چالش ها و فرصت ها را در جهت رفع نگرانی های مربوط به بسته بندی انعطاف پذیر پس از مصرف کننده برجسته کند. با توجه به زمینه زیرساخت های ضعیف جمع آوری زباله و فناوری های محدود بازیافت ، این گزارش بینش های موجود در زمین را به اشتراک می گذارد تا بر راه حل های هدایت شده برای وضعیت پسماند انعطاف پذیر پس از مصرف برف برفی در آسیا تأثیر بگذارد.

شماره 1: چشم انداز جهانی مدیریت پسماند

GWMO اولین ارزیابی جامع ، بی طرفانه و عمیق از مدیریت پسماند جهانی است. این مجموعه جمعی از دانش علمی اخیر را منعکس می کند و از کار متخصصان برجسته و مجموعه وسیعی از تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از سیستم سازمان ملل متحد استفاده می کند. شش فصل به خواننده در مورد روندها ، تجزیه و تحلیل در مورد حکومتداری و مکانیزم های مالی ، و ارائه مشاوره این نام مجاز نمی باشد در مورد راه های آینده.

شماره 2: موج بعدی - استراتژی های سرمایه گذاری برای دریاهای بدون زباله

این گزارش تجزیه و تحلیل جامعی از موضوع ورود زباله های پلاستیکی به اقیانوس ارائه می دهد. این مقاله برخی از راه حل ها و فناوری های موجود را بررسی می کند و منتظر ایجاد چارچوبی برای ایجاد همکاری و نوآوری بیشتر در راه حل های بلند مدت است. مداخلات پیشنهادی مبتنی بر علم قوی و تلاش های هماهنگ افراد ، مشاغل ، دولت ها و سازمان های جامعه مدنی است.

شماره 3: اقتصاد پلاستیک جدید: تجدید نظر در آینده پلاستیک ها

این گزارش تقاطع این دو موضوع را به ویژه برای پلاستیک و بسته بندی پلاستیک بررسی می کند: چگونه می توان در طول تولید گسترده بسته بندی پلاستیکی جهانی و زنجیره ارزش پس از استفاده ، و همچنین با دولت ها و سازمان های غیردولتی به تغییرات سیستمیک برای غلبه بر بن بست ها دست یافت. اقتصاد پلاستیک امروز به منظور حرکت به مدل دایره ای تر؟

اگر این پست را خوش آیند بود ، لطفاً به اشتراک بگذارید تا دیگران در راه حل مشارکت کنند. 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۷:۰۸ توسط:محمد موضوع: مخزن آب نظرات (0)