ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف .

ظروف یکبار مصرف

کدام اقلام قابل بازیافت نیستند؟

برای هرکسی که یک فرآیند پخت و پز کارآمد تر می خواهد ، ممکن است این سال را داشته باشید که "بهترین ظروف برای تهیه غذا کدامند؟" از 3 محفظه گرفته تا مجموعه های ذخیره سازی مواد غذایی فوق العاده همه کاره ، ما اطلاعاتی را در مورد بهترین ظروف آماده سازی مواد غذایی موجود در آن به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگرچه هر هفته زودتر از موعد وعده های غذایی و مواد غذایی خود را آماده کنید ، جالب ترین عادت برای اجرا به نظر نمی رسد ، اما زندگی روزمره را بسیار نرم تر می کند. و ، این مزایای اضافه شده ای در جنگ برای انتخاب سالم و پس انداز پول در حالی که در آن هستید ، اضافه می شود!

بنابراین ، اجازه دهید ما را در مزایای ظروف آماده سازی غذا ، آنچه باید در ظروف ذخیره سازی خود جستجو کنید و مزایا و معایب 6 مجموعه مختلف موجود در بازار ، بررسی کنیم.

چرا با ظروف تهیه غذا آزار ندهید

اگر شما هرگز قبل از نیاز به تهیه وعده های غذایی و مواد اولیه و یا نگهداری مواد غذایی خود در ظروف با کیفیت ، در هنگام تهیه این غذا احساس راحتی نکرده اید ، این مزایا باعث می شود شما سعی کنید:

 


غذاها را از قبل آماده کنید تا آشپزی همیشه مطابق با برنامه شما باشد
هر شب با بیرون کشیدن مواد از پیش آماده شده یا وعده های غذایی که آماده هستند ، در وقت خود صرفه جویی کنید
صرفه جویی در پول با اجتناب از مواد غذایی سریع از وعده های غذایی و مواد تشکیل دهنده شما در حال حاضر prepped و انتظار
با کنار گذاشتن غذای بی ارزش و تنظیم کنترل قسمت ، سالم بمانید
وقتی مواد را زودتر از موعد تهیه می کنید از ضایعات غذا خودداری کنید و مواد غذایی را تازه نگه دارید
با جلوگیری از پلاستیک های یکبار مصرف و بسته های میان وعده جداگانه ، از محیط زیست محافظت کنید
ظروف ظروف غذای آماده باید داشته باشند

همه ظروف برابر نیستند. برای اطمینان از تهیه بهترین ظروف برای آماده سازی غذا از این چک لیست استفاده کنید:

 


درب های ضد آب و ضد مایع
مایکروویو و مجهز به اجاق گاز هستند تا بتوانید وعده های غذایی را با خیال راحت گرم کنید
در برابر فریزر ایمن است بنابراین می توانید با خیال راحت غذا را ذخیره کنید ، از سوختن در فریزر جلوگیری کنید و یکپارچگی غذا را حفظ کنید
ایمن در ماشین ظرفشویی است تا بتوانید سریع و راحت تمیز شوید
فاقد BPA است بنابراین ماده شیمیایی صنعتی بیسفنول A به غذاها و نوشیدنی ها نفوذ نمی کند
شیشه (اختیاری) بنابراین می توانید محتویات را ببینید ، بوی بد نداشته و لکه هایی به داخل ظرف نفوذ نکند و با جلوگیری از پلاستیک به محیط زیست کمک کنید.
مربع یا مستطیل (اختیاری) بنابراین می توانید از فضای یخچال و فریزر به بهترین شکل استفاده کنید
بررسی 6 ظروف غذای آماده

اکنون که دلیل و چرایی آن را دانستید ، ما مزایا و معایب برخی از بهترین ظروف آماده سازی وعده های غذایی را که در آنجا هستند ، به شما ارائه خواهیم داد.

 


1) مجموعه 9 ظرف شیشه ای
استفاده از این ظروف شیشه ای مورد تأیید FDA با درب های قفل دار دستی بسیار آسان است که از هرگونه ریختن تصادفی هنگام حمل غذا یا انباشته شدن در یخچال شما جلوگیری می کند. آنها همچنین در یک دسته بندی مناسب از اندازه ها (0.7 فنجان - 6.3 فنجان) ، با نسبت خوب 6 ظرف مستطیل شکل به 3 دایره.

 

جوانب مثبت: این ظروف مقاوم در برابر لکه و بو برای اجاق گاز ، مایکروویو ، فریزر و ماشین ظرفشویی بی خطر هستند. آنها دارای درب های ضد نفوذ و ضد نشت هستند که قفل می شوند ، و همچنین بدون BPA هستند. قیمت مجموعه 9 کانتینر (در حال حاضر زیر 33 دلار) برای ظروف شیشه ای بادوام که تمام ویژگی های ظروف آماده غذای مناسب را داشته باشند بسیار مناسب است.
منفی ها: اگرچه شیشه برای بدن و محیط زیست بهترین است ، اما سنگین است. اگر قصد دارید وعده های غذایی را با خود ببرید ، این نکته ای است که باید بخاطر بسپارید. تنها نقطه ضعف دیگر این ظروف Glasslock این است که کپک می تواند در لبه سیلیکون رشد کند ، بنابراین باید مرتباً برداشته و تمیز شود.
2) مجموعه ای از 5 ظروف ذخیره سازی شیشه پیرکس
این ظروف شیشه ای معتدل و با کیفیت از دوام خوبی برخوردار هستند و طراحی باریک مستطیلی آنها برای قرار دادن در یخچال یا فریزر عالی است. آنها همچنین دارای مجموعه ای از اندازه ها (3 تا 11 فنجان) هستند که برای وعده های غذایی یک نفره ، پخت دسته ای و تهیه مقادیر زیادی مواد اولیه قابل ذخیره در همان ظرف مناسب است.

 

جوانب مثبت: این شیشه های ظروف پیرکس بوی غذا یا لکه های غذایی را جذب نمی کند و از نظر اجاق گاز ، مایکروویو ، فریزر و ماشین ظرفشویی ایمن نیست. درب پلاستیکی آنها فاقد BPA است و همچنین در ماشین ظرفشویی فریزر ، مایکروویو و بالابر مناسب است.
نکات منفی: شیشه بودن این مجموعه پیرکس را سنگین می کند. برخلاف ظروف Glasslock ، این مجموعه به جای درب های قفل دار ، از درب های مناسب استفاده می کند ، بنابراین در حین حمل و نقل مواد غذایی احتیاط بیشتری لازم است. این مجموعه با قیمت 30 دلار فقط برای 5 ظرف کمی گران است.
3) مجموعه ای از 21 کانتینر RUBBERMAID با درب منافذ
هرگز نپرسید "به چه اندازه ظروف آماده غذا نیاز دارم؟" از نو. این مجموعه بزرگ ظروف پلاستیکی که در یک اندازه مناسب از اندازه ها (0.5 فنجان - 7 فنجان) قرار دارند ، برای تمام نیازهای شما در تهیه وعده های غذایی بسیار مناسب هستند. از آنجا که وزن آنها سبک است ، به شما اجازه می دهند ناهار را با خود در هر جایی ببرید بدون اینکه باعث کمردرد شوید.

 

جوانب مثبت: این ظروف پلاستیکی بدون BPA با دوام هستند در حالی که هنوز سبک هستند. آنها از نظر مایکروویو ، فریزر و ماشین ظرفشویی از نوع ردیف بالا ایمن هستند. همه درب ها و پایه های یک اندازه برای کاهش درهم ریختگی و کمک به انباشته پایدار بهم می چسبند. همچنین ، درب های 3 ، 5 و 7 فنجانی دارای دکمه های تخلیه در بالا برای مایکروویو مقاوم در برابر پاشش هستند. قیمت 20 دلار برای 21 کانتینر یک سرقت واقعی است.
موارد منفی: از آنجا که این ظروف پلاستیکی هستند ، در برابر اجاق گاز ایمن نیستند ، می توانند بوها و لکه ها را جذب کنند و برای محیط زیست مضر هستند.
4) مجموعه 5 ظرف شیشه ای با 3 محفظه
این ظرف های دارای گواهینامه FDA و درجه مواد غذایی برای کنترل بخش ، جدا کردن اجزای وعده غذایی و ذخیره مواد خرد شده که وقتی مخلوط نشوند بهترین هستند. درب های قفل دار آنها از ریختن تصادفی هنگام حمل غذا یا انباشته شدن در یخچال جلوگیری می کند.

 

جوانب مثبت: لیوان بوروسیلیکات با کیفیت بالا در این ظروف به خوبی با تغییرات دما تنظیم می شود و باعث می شود مایکروویو ، فریزر ، ماشین ظرفشویی و اجاق گاز فر نباشد. درپوش های ضد مهره و قفل شونده آنها دارای مهر و موم سیلیکونی هستند تا از ریختن آن جلوگیری کرده و غذای آماده را تازه نگه دارند. ویژگی کنترل قسمت 3 محفظه ای آنها راهی عالی برای ماندن در کنار وعده های غذایی و میان وعده های سالم و متعادل است.
موارد منفی: مانند مجموعه های قبلی شیشه ای که بررسی کردیم ، اینها نیز سنگین هستند. اگرچه کنترل قسمت داخلی می تواند مفید باشد ، اما محفظه ها غیرقابل حرکت هستند ، که باعث می شود این ظروف برای هر نوع وعده غذایی ، مانند سوپ یا سالاد ، چندان متنوع نباشد. همچنین ، از آنجا که کپک می تواند در لبه سیلیکون رشد کند ، لبه باید مرتباً برداشته شود و تمیز شود. قیمت این ظروف مانند مجموعه پیرکس 30 دلار است اما برای 5 عدد در سایز یکسان است.
5) کیت ظرف نگهدارنده 21 روزه
اگر کنترل و نگهداری و کاهش وزن در اهداف اصلی شما در این سال باشد ، این کیت کنترل قسمت ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. ظروف کدگذاری شده به شما کمک می کند تا بدانید چه مقدار از هر گروه غذایی را بخورید تا بتوانید مقدار مناسبی از مواد مغذی را دریافت کنید در حالی که بیش از حد یا کم از هر نوع ماده غذایی نمی خورید.

 

جوانب مثبت: این مجموعه بدون BPA ، فاقد DEHP است و همچنین برای مایکروویو و بالش ماشین ظرفشویی شما بی خطر است. نمادهای غذایی موجود در هر درب و کدگذاری رنگی منحصر به فرد باعث می شود این ظروف در یک نگاه قابل شناسایی باشند و وزن کم آنها باعث می شود تا بتوانید با خود در هر جایی ببرید. این مجموعه با زیر 14 دلار راهی مناسب برای بودجه برای کنترل بخشی و رسیدن به اهداف سلامتی شما فراهم می کند.
موارد منفی: از آنجا که این ظروف از پلاستیک ساخته شده اند ، می توانند بو و لکه ها را به راحتی جذب کنند و برای محیط زیست مضر هستند. این ظروف به اندازه مجموعه های دیگر همه کاره نیستند زیرا عمدتا برای کنترل قسمت مفید هستند.
6) شیشه های میسون با درب پلاستیکی قابل استفاده مجدد از پلاستیک
قبل از اینکه بررسی ظروف نگهداری مواد غذایی را به پایان برسانیم ، نمی توانیم به ذکر یک سیستم ذخیره سازی آماده سازی وعده های غذایی که معمولاً در اینجا در Cook Smarts دوست داریم ، اشاره کنیم. از خدمت به نوشیدنی ها گرفته تا پرورش پروژه های سرگرم کننده DIY ، شیشه های ماسون در دهه گذشته بسیار بازگشت کرده اند. خواه قبلاً سس ها و مربا ها را جمع کرده اید یا آماده خرید مجموعه ای از این دست هستید ، می توانید به راحتی از ظرف های ماسون برای ذخیره سازی تمام مواد غذایی خود استفاده کنید.

ما دوست داریم از شیشه های 4 اونس برای مواد معطر و سس های کوچک ، 8 شیشه های اونس برای شربت و سس های بزرگتر و از شیشه های 16 تا 24 اونس برای سبزیجات خرد شده یا ساخت سالاد های شیشه ماسون یا جار رامن استفاده کنیم .

 

جوانب مثبت: این درب های پلاستیکی قابل استفاده مجدد از پلاستیک فاقد BPA ، درجه غذایی و سیلیکون ساخته شده اند. آنها در ماشین ظرفشویی ایمن نیستند و تحمل دما تا 240 دارند. آنها مانند درهای فلزی معمولی شیشه های ماسون زنگ نمی خورند ، به علاوه آنها بسیار خوش رنگ هستند! این مجموعه 18 درب فقط 15 دلار قیمت دارد ، بنابراین تقریباً برای هر خانوار مقرون به صرفه است.
موارد منفی: همانطور که در مورد آن بحث کردیم ، پلاستیک می تواند بوها و لکه ها را جذب کند و برای محیط زیست مضر باشد. این درب ها فقط روی شیشه های مزون دهانی معمولی کار می کنند ، بنابراین اگر شیشه های دهان پهن دارید ، ممکن است بخواهید این مجموعه مخلوط را انتخاب کنید .
اکنون که از مزایا و اشکالات چندین مجموعه ظرف آماده سازی وعده های غذایی مطلع شدید ، امیدواریم که آماده باشید که وعده های غذایی روزانه خود را سالم تر ، راحت تر و منظم تر کنید. و ، اگر دوستی دارید که در مورد آماده سازی غذا صحبت کرده اند ، این مقاله را برای کمک به آنها بفرستید!

با ثبت نام در خبرنامه ما در زیر ، نکات و منابع مفیدتری در مورد آشپزی دریافت کنید. ما نامه های هفتگی ارسال می کنیم که به شما کمک می کند تا در آشپزخانه پیشرفت کرده و زندگی سالم تری داشته باشید ، بنابراین امروز به انجمن ما بپیوندید و هوشمندانه آشپزی را شروع کنید.

اگر وارد کننده ، صادر کننده یا خرده فروش هستید و باید محصولات خود را برای حمل و نقل محافظت کنید و از آنها محافظت کنید ، نه تنها در زمان ذخیره سازی ، بلکه در حین حمل و نقل از انبار یا مرکز ذخیره سازی و توزیع شخص ثالث ، برای جبهه های خرید یا مستقیماً به درب ورودی مشتریان خود ، سپس بسته بندی آب بندی حرارتی دقیقاً خدمات انبارداری مورد نیاز شرکت شما است.

همه محصولات به بسته بندی مهر و موم گرما احتیاج ندارند ، با این حال ، محصولات در صورت وجود از ایمنی و امنیت بیشتری برخوردار می شوند. برخی از محصولات وجود دارند که واقعا به بسته بندی آب بندی حرارتی نیاز دارند ، حتی اگر به نظر نمی رسد مانند آنها باشد.

مواد و تکنیک های مناسب برای آب بندی هر نوع محصول

با توجه به نوع ، اندازه و شکنندگی آنها ، لازم است از روشهای آب بندی مناسب روی محصولات استفاده شود. همچنین ، مواد ، مانند مواد ترموپلاستیک و مقوا یا سایر موارد پشتیبان ، برای این فرآیند اغلب با توجه به تکنیک و محصول متفاوت هستند. هنگامی که خدمات انبارداری را استخدام می کنید تا آب بندی حرارتی را برای شما انجام دهد ، پرسنل شرکت باید بتوانند شما را در انتخاب های شما راهنمایی کنند تا در مورد نتیجه محصولات مهر و موم شده خود اظهار نظر نهایی کنید.

زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی تجهیزات

زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی مدت زمانی است که عناصر گرمایشی با مواد ترموپلاستیک در تماس فیزیکی قرار می گیرند. در حالی که برخی از تکنیک ها فقط یک طرفه هستند ، برخی دیگر رویکردی دو طرفه دارند. شرکت 3PLs که برای این سرویس به آن متوسل می شوید باید درک عمیقی از زمان قرار گرفتن در معرض آب بندی از زمان شروع و شکل گیری مهر و موم نهایی داشته باشد. اگر زمان قرار گرفتن در معرض خیلی کم باشد ، مهر و موم کافی نخواهد بود ، اما اگر زمان قرار گرفتن در معرض بیش از حد باشد ، ممکن است در هنگام آب بندی بسته بندی آسیب ببیند.

تنظیمات دما

همراه با زمان قرار گرفتن در معرض ، تنظیمات دما نیز برای نتیجه این فرآیند آب بندی بسیار مهم است. عناصر آب بندی برای فعال یا ذوب شدن درزگیر باید به دمای مناسب گرم شوند تا از پیوند دوام بین همه مواد مناسب اطمینان حاصل شود.

میزان فشار

صرف نظر از نوع تجهیزات برای آب بندی حرارتی ، همه آنها باید فشار مناسب را به همه مواد وارد کنند تا یک مهر و موم مطلوب بدست آید. فشار کم و مواد ترموپلاستیک به اندازه کافی محکم و محکم برای مهر و موم شدن مهر و موم نمی شوند و فشار زیاد می تواند مواد پایه و احتمالاً محصولات را خرد کند.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد آب بندی حرارتی در خدمات انبارداری ، با شرکت راه حل های بسته بندی و انبارداری چالش مشورت کنید. ما نه تنها این نوع خدمات را ارائه می دهیم بلکه بسیاری دیگر را نیز برای کمک به شما در نیازهای توزیع خود ارائه می دهیم. شرکت ما طرحی از خدمات ما را متناسب با نیازهای شما به روشی با کیفیت تنظیم خواهد کرد.

 


برچسب: یکبار مصرف، پلاستیک، بازیافت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۶:۱۵ توسط:محمد موضوع: پلاستیک نظرات (0)