ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف .

ظروف یکبار مصرف

جرات استفاده از ظروف یکبار مصرف را داشته باشید

برای تشریفات خود و یک دکوراسیون زیبا از میز ، شما حق انتخاب گسترده ای از ظروف یکبار مصرف را خواهید داشت. در واقع ، برای یک غسل تعمید می توان روی طیف وسیعی از ظروف چند شکل و به ویژه از همه رنگ ها حساب کرد. بله ، برای اینکه نگران شستن لباس روز بعد از مهمانی نباشید ، می توانید از کارد و چنگال یکبار مصرف هم استفاده کنید!

مزایای استفاده از ظروف یکبار مصرف غسل تعمید چیست؟

ظروف نشکن

با تشکر از ظروف یکبار مصرف ، شما می توانید از جشن های خود آرام و بدون ترس از شکستن لذت ببرید . پس از پایان پذیرایی ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را بسته بندی کرده و در سطل آشپزی قرار دهید. کارد و چنگال ساده یکبار مصرف ، ظروف یکبار مصرف با تمام نیازهای شما سازگار است. به عنوان مثال اگر مقوا را انتخاب می کنید ، می توانید جعبه های خوبی برای بادام قندی یا فنجان هایی برای نوشیدنی های گرم درست کنید ، تا بعد از برش کیک قهوه یا شکلات داغ میل کنید! می توانید آنها را در یک عمده فروش بسته بندی مواد غذایی پیدا کنید !

ظروف اکولوژیکی

چه کارد و چنگال چوبی و چه بشقاب های یکبار مصرف را انتخاب کنید ، توجه داشته باشید که این نوع ظروف از مزایای سازگار بودن با محیط زیست برخوردار هستند . این باعث آلودگی محیط زیست نمی شود زیرا به سرعت تخریب می شود.

امکان شخصی سازی

آیا می خواهید صفحات خال خالی داشته باشید؟ با چند رنگ؟ با نام کوچک فرزندتان؟ ظروف یکبار مصرف را می توانید به دلخواه شخصی سازی کنید. می توانید نقاشی ها ، چاپها و نقاشی های دیواری دلخواه خود را اضافه کنید. شما می توانید دستمال ها را با ظروف یکبار مصرف خود مطابقت دهید تا جایی که ممکن است با موضوع پذیرایی مطابقت داشته باشد.

ظروف در دسترس

جذاب ترین نکته در مورد ظروف یکبار مصرف بدون شک قیمت آن است. در واقع ، این یک دارایی غیرقابل بحث است. مخصوصاً اگر برای صد نفر مهمانی می خواهید ، خرید ظروف یکبار مصرف سود بیشتری نسبت به ظروف چینی دارد.

 

ظرف ها: قسمت مهمی از جشن های شما
اگر عناصر زیادی وجود داشته باشد که نباید در هنگام تعمید یا هر مراسم دیگری (برای تولد ، برای یک سفره عقد ...) از آنها غافل شد ، این ظرف ها هستند . در وسط همه تزیینات دیگر ، جذابیت آن را به میز شما می بخشد. چه بیشتر ، شما می توانید مهمانان خود را شگفت زده کنید بدون اینکه خود را خراب کنید.

کارد و چنگال یکبار مصرف ، عملی ، معتبر و مرسوم ، مد روز ، همیشه شیک تر و ظریف تر است تا جشن موفقیت آمیز شما را تضمین کند. این شما هستید که می توانید رنگ ، سبک و شکل دلخواه خود را انتخاب کنید.

این یک موضوع گل ، طبیعی ، فصلی یا گرمسیری باشد ، ظروف یکبار مصرف می تواند محتاطانه باشد و همچنین با طلا یا نقره رنگ شیک و ظریف تری به خود بگیرد.

 

مواد و رنگ های مختلف برای بشقاب های یکبار مصرف شما

ظروف به صورت ظروف یکبار مصرف یا قابل استفاده مجدد ساخته شده از پلاستیک PLA یا سایر مواد طبیعی در دسترس است. برای یک جشن تعمید موفقیت آمیز ، موارد زیر را تشخیص می دهیم:

 

بسته بندی بامبو

این ماده طبیعی برای هنر میز بسیار مناسب است. به شما امکان می دهد یک میز جشن شیک و طراحی کنید . بشقاب های عملی ، گرد یا مربع ، کاسه ها و کارد و چنگال در ماشین ظرفشویی ایمن هستند و می توانند درجه حرارت سرد را کاملا تحمل کنند. همچنین می توانید نی های زیبایی را برای ظروف خود سفارش دهید.

 

ظروف یکبار مصرف ساخته شده از تفاله نیشکر

این بسته بندی خوب از تفاله نیشکر ساخته شده از زیست توده ساخته شده است. مزیت این است که شما می توانید این ماده را به هر رنگی رنگ کنید: یک رنگ عاج زیبا ، کلاسیک و شیک. رنگ های ملایم مانند مرجان ، پاستل ، فیروزه ؛ یا می توانید به سایه های آبی مانند آبی پاستلی یا آبی تیره بروید. این صفحات حتی زیست تخریب پذیر هستند!

 

صفحات ساخته شده از برگ خرما

این صفحات اکولوژیکی هستند که حداقل تحت پردازش قرار گرفته اند. از این ماده طبیعی می توان برای تهیه بشقاب های بزرگ و کوچک دسر و همچنین سینی های غذا استفاده کرد. تأثیرات زیست محیطی تقریباً صفر است. می توانید آن را با یک سفره کاغذی زیبا ست کنید!

 

صفحات پلاستیکی PLA

تضمین شده اند که تأثیر کمتری نسبت به پلاستیک معمولی دارند. با استفاده از این مواد ، می توانید " ورین" و لیوان ، جام ، فلوت یا مجموعه ای از لیوان های شراب را سفارش دهید .

 

فنجان های یکبار مصرف و فلوت های شامپاین برای جشن های موفق

فنجان های پلاستیکی ، لیوان های شراب و فلوت های شامپاین جایگاه مهمی در پذیرایی های ما دارند. شما می توانید لیوان های زیبایی را که روی رینگ ها تزئین شده اند ، شاد کنید و کودکان را به وجد بیاورید یا یک سیخ کوچک میوه و زیتون برای غذاهای لذیذتر اضافه کنید! در مورد فلوت شامپاین ، چرا پیشنهاد یک Royal ****** نیست؟ یا البته شامپاین ، ستاره همه پذیرایی ها؟ بله ، ظروف یکبار مصرف همه نوشیدنی های شما را در خود جای می دهد .

بین فنجان قهوه ، لیوان پلاستیکی رنگی یا سایر طرح های هماهنگ ، از راه اندازی میله آب میوه دریغ نکنید .

 

سینی و کارد و چنگال یکبار مصرف: برای تعمید ضروری است

علاوه بر بشقاب و لیوان ، نباید از سینی و کارد و چنگال یکبار مصرف نیز صرف نظر کنید. با تشکر از آنها مطمئناً می توانید پس انداز کنید. معمولاً تهیه کننده غذا می تواند در این سینی ها پیش غذا تهیه کند. این فرصتی است برای تزئین بوفه های خود به شکلی که با موضوع پذیرایی متناسب باشد.

 

سینی های وعده غذایی یک محیط زیبا برای، ریزه کاری ها و ارائه می دهند. می توانید از دکوراتور بخواهید چندین طبقه درست کند تا بوفه خیلی کسل کننده نباشد. فراموش نکنید که میزهای خود را با سفره های زیبا و طرح دار و دوندگان ظریف میز بپوشانید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۷:۱۴ توسط:محمد موضوع: مخزن آب نظرات (0)