ظروف یکبار مصرف ظروف یکبار مصرف .

ظروف یکبار مصرف

چگونه محصولات یکبار مصرف به جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در رستوران ها کمک می کند

موثرترین راه برای کاهش خطر ابتلا به ویروس جدید کرونا ، COVID-19 ، اطمینان از عدم تماس شما با افراد آلوده یا اشیا objects و سطوح آلوده است. در پاسخ ، رستوران ها محصولات قابل استفاده مجدد مانند منوها ، بطری های چاشنی روی میز و ظروف غذاخوری را ریخته و محصولات مشابه خود را جایگزین می کنند. با رعایت این احتیاط اضافی ، کارکنان و مشتریان اطمینان می دهند که با محصولات قبلاً لمس شده و بالقوه آلوده کار نخواهند کرد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چرا در این زمانهای نامشخص بسیار مهم است.

 

چگونه محصولات یکبار مصرف می توانند باعث گسترش سرعت ویروس کرونا شوند؟
یافتن راه هایی برای محدود کردن تماس کارمندان و مشتریان در معرض اشیا and و سطوحی که مرتباً لمس می شوند ، در کاهش تماس احتمالی با سطوح آلوده و در نتیجه کند کردن انتشار ویروس موثر است.

به عنوان مثال ، استفاده از محصولات یکبار مصرف را در صنعت پزشکی در نظر بگیرید. بسیاری از موارد معمول در مطب پزشکان و بیمارستانها به گونه ای طراحی شده اند که فقط یک بار استفاده می شوند تا از خطر آلودگی متقابل و عفونت در بین بیماران جلوگیری کنند. همین اصل را می توان در استفاده از وسایل یکبار مصرف هنگام دست زدن یا سرو غذا برای کاهش خطر گسترش و آلودگی استفاده کرد.

گزینه های یکبار مصرف برای موارد معمول در رستوران خود
میزان تماس کارمندان و مشتریانتان را با اشیایی که اغلب با آنها کار می شود کاهش دهید تا همیشه یک محیط امن را حفظ کند. مواردی را که معمولاً روی میز قرار دارند یا از مشتری به مشتری دیگر منتقل می کنند با گزینه های یکبار مصرف جایگزین کنید.

این محصولات یکبار مصرف پس از استفاده باید به درستی دور ریخته شوند تا خطر مواجهه افراد سالم با مواردی که توسط شخصی که به طور بالقوه آلوده به COVID-19 است استفاده کرده است ، از بین برود.

 

منوهای قابل استفاده مجدد را با منوهای یکبار مصرف جایگزین کنید. تعداد کافی منوی یکبار مصرف را تهیه کنید که پس از سفارش مشتری توسط مشتری ، می توان آن را دور انداخت.
لیست های شراب روی میز ، منوهای کوکتل و مواد ویژه را حذف کنید. در عوض ، نسخه های یکبار مصرف را برای از بین بردن دست زدن به دفعات منوهایی که معمولاً روی میزهای شما در بین صندلی ها باقی می مانند ، پخش کنید.
بطری های چاشنی را برای بسته های بسته بندی شده جداگانه عوض کنید یا چاشنی ها را در فنجان های یکبار مصرف سس سرو کنید. هر بطری سس گوجه فرنگی ، خردل یا سس داغ را بردارید و به مشتریان خود آگاه کنید که در صورت درخواست ، همه چاشنی ها در دسترس هستند.
لیوان ها ، بشقاب ها و کارد و چنگال های قابل استفاده مجدد را با گزینه های یکبار مصرف تعویض کنید. از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید تا کارمندانتان مجبور به شستن وسایل قبلی نباشند.
اهمیت ظروف یکبار مصرف در پاسخ به COVID-19
فراتر از مزایای بالقوه سلامتی ، از جمله کاهش خطر قرار گرفتن در معرض سطوح آلوده ، استفاده از ظروف یکبار مصرف پیام قدرتمندی را به مشتری شما ارسال می کند. این نشانه بصری به مشتریان نشان می دهد که تجارت شما با احتیاط فراوان عمل می کند و امنیت آنها را در درجه اول قرار می دهد.

از آنجایی که مشتریان در حال انتخاب غذا برای صرف غذا ، سفارش یا تهیه غذای خود هستند ، بسیار مهم است که در مورد اقدامات احتیاطی که تجارت شما برای محافظت از آنها انجام می دهد ، احساس اطمینان کنند. برای ایجاد این اعتماد به نفس و جلوگیری از گسترش احتمالی ویروس ، غذاهای آماده را می توان با محصولات یکبار مصرف زیر تهیه کرد:

بشقاب و کاسه. تهیه انبار چندین اندازه بشقاب یکبار مصرف را در نظر بگیرید تا قسمت های پیش غذا ، سالاد ، خوراکی یا دسر را در خود جای دهید. از کاسه های یکبار مصرف برای سرو سوپ ، ماکارونی و سایر غذاها استفاده کنید.
نوشیدن فنجان و لیوان قهوه. در صورت امکان برای سرو آب ، سودا ، آبجو ، کوکتل و سایر نوشیدنی ها به فنجان های یکبار مصرف بروید. این کار باعث می شود که کارکنان در بین موارد استفاده نیاز به شستن و صیقل ظروف شیشه ای نداشته باشند. برای سرویس قهوه و چای ، به فنجان های قهوه کاغذی یا لیوان یکبار مصرف قهوه بروید.
کارد و چنگال و ظروف. چنگال ها ، قاشق ها و چاقوهای یکبار مصرف تهیه کنید تا در معرض این مواردی که اغلب با آنها کار می شود ، محدود شود. این کار همچنین ضرورت شستن و صیقل دادن وسایل نقره ای بین کارمندان را از بین می برد. در صورت وجود ، به چپستیک های یکبار مصرف بروید.
دستمال در صورت امکان ، روی سرویس ملحفه خود مکث کنید و فعلاً دستمال های پارچه ای را با دستمال های کاغذی جایگزین کنید.
دستگاه های ضبط دستگاه های پلاستیکی یکبار مصرف کاغذی جایگزینی آسان برای دستگاه های پلاستیکی اکریلیک یا کتانی قابل استفاده مجدد هستند. حتی اگر به طور معمول از دستگاه های پلاستیکی استفاده نمی کنید ، دستگاه های مخصوص استفاده یک روش استفاده از دستگاه های محلی یک راه عالی برای افزودن یک لایه احتیاطی اضافی هنگام تنظیم مجدد جداول است.
محصولات یکبار مصرف برای استفاده هنگام تهیه یا سرو غذا
محصولات تک کاربردی برای تضمین فراوانی ایمنی و بهداشتی هنگام دست زدن به مواد غذایی وجود دارد.

ماسک های صورت و محافظ های تف یکبار مصرف از آلودگی مواد و غذاهای آماده جلوگیری می کنند. کارکنان را به ماسک صورت و محصولات مشابه مجهز کنید تا از تماس قطرات تنفسی با وسایل آشپزخانه ، میزهای آشپزخانه ، غذا و مشتری جلوگیری کند.
دستکش های یکبار مصرف احتمال انقباض یا شیوع ویروس را به حداقل می رسانند. در آشپزخانه ، این باعث می شود سرآشپزها مطابق با مقررات بهداشتی و اقدامات پیشگیرانه توصیه شده باشند. در موقعیت های صندوق دار و جلوی در خانه ، این کار از کارکنانی که غالباً با پول و مشتری در تماس هستند محافظت بیشتری می کند.
ویروس کرونا چگونه گسترش می یابد؟
قبل از درک آنچه می توانید برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام دهید ، درک درک نحوه انتشار بیماری بسیار حیاتی است. تصور می شود این ویروس از فردی به فرد دیگر منتقل می شود ، عمدتا بین افرادی که از نزدیک با یکدیگر در ارتباط هستند. قطرات تنفسی که در هنگام سرفه یا عطسه فرد آلوده تولید می شوند می توانند با فرد دیگری تماس بگیرند یا در ریه های وی استنشاق شوند. فرد باید 6 فوت از فرد آلوده به COVID-19 فاصله داشته باشد تا از این طریق ویروس را بگیرد.

ویروس کرونا نیز می تواند در صورت تماس کسی با اشیا or یا سطوح آلوده گسترش یابد. به عنوان مثال ، یک شخص می تواند با لمس یک شی that یا سطح آلوده به ویروس و سپس لمس چشم ، بینی یا دهان خود ، با COVID-19 منقبض شود. با توجه به اینکه COVID-19 به چه سرعتی می تواند از یک شخص به شخص دیگر سفر کند و تبعات گسترده جامعه در آن گسترش می یابد ، اقدام برای کاهش شیوع بیماری امری حیاتی است.

چگونه می توان از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کرد
بدون واکسن در دسترس بودن ، بهترین راه جلوگیری از شیوع COVID-19 جلوگیری از قرار گرفتن در معرض این ویروس است. روش های مختلفی برای کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا وجود دارد که شامل موارد زیر است:

دستان خود را حداقل به مدت 20 ثانیه با آب و صابون بشویید.
دستان خود را پس از عطسه ، سرفه و استفاده از سرویس بهداشتی بشویید.
دستان خود را پس از لمس اشیا shared یا سطوح مشترک بشویید.
سطوح یا اشیایی را که مرتباً لمس می کنید تمیز و ضد عفونی کنید.
با دستهای شسته نشده به دهان ، صورت و بینی خود دست نزنید.
با افرادی که آلوده هستند یا علائم COVID-19 دارند تماس برقرار نکنید.
به جای دست یا هوا ، سرفه کرده و در یک آستین یا دستمال عطسه کنید.
وقتی بیمار هستید در خانه بمانید تا از شیوع بیماری جلوگیری کنید.
محصولات یکبار مصرف تفاوت ایجاد می کنند
با بیشتر و بیشتر شدن موارد COVID-19 در سراسر جهان ، درک اینکه این بیماری چیست و چگونه گسترش می یابد ضروری است. به شما امکان می دهد اقدامات احتیاطی مناسبی مانند محدود کردن قرار گرفتن در معرض اشیا and و سطوح بالقوه را انجام دهید. با رعایت این نکات پیشگیری از COVID-19 ، مانند پرش به محصولات یکبار مصرف ، می توانید از خود در برابر بیماری محافظت کنید و کارکنان و مشتریان را در امان نگه دارید.


برچسب: پلاستیک، یکبار مصرف، کرونا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۰۱:۲۷ توسط:محمد موضوع: مخزن آب نظرات (0)